Pogoji storitve

(veljavno od 01.06.2022)

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO/ZAMENJAVA POŠILJK

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh po prejetju pošiljke odstopi od pogodbe. Kupec to lahko stori brez da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec torej to lahko stori tako, da nam na elektronsko pošto: info@meraki.si ali na fizični naslov: Ozvočenje Igor Štefančič s.p.; Vrtna ulica 35, 4294 Križe, Slovenija sporoči, da odstopa od pogodbe za določene artikle in poleg tega posreduje svoje točne podatke: E-naslov, ime in priimek, ulico in hišno št.; poštno št. in kraj, telefonsko št. Blago mora nato (nepoškodovano v originalni embalaži in enakem stanju kot ga je prejel) vrniti v roku 15 dni od datuma ko nam je sporočil, da odstopa od pogodbe.

V primeru menjave blaga je postopek enak. V dopisu nas kot kupec obvestite, kateri izdelek vračate in katerega želite prejeti.

V primeru, da pisne odpovedi od pogodbe ne prejmemo v roku 14 dni od prevzema pošiljke ali da stranka ne vrne artikla v roku 15 dni od obvestila o vračilu ali menjavi, vračila ali menjave nismo dolžni upoštevati.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 14 dni od datuma prejema vrnjenega blaga. Kupnino bo prodajalec kupcu vrnil z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen v primeru, če kupec izbere drug način vračila pod pogojem, da trgovec s tem nima nobenih stroškov.

Kupec sme opraviti preizkus prejetega blaga le toliko, kot je to nujno potrebno za ugotovitev pravilnega delovanja in dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je le to posledica njegovega ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave in lastnosti blaga.

Stroške pošiljanja vedno krije kupec, razen v primeru, ko je to izrecno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pri vračilu ali menjavi blago vedno dobro zapakirajte in zavarujte blago ter uporabite originalno embalažo z vso priloženo opremo.

Kdaj potrošnik ne more odstopiti od pogodbe?

Razen če sta se spletna trgovina in potrošnik dogovorila drugače, slednji nima pravice do odstopa od pogodbe:

Pri pogodbah:

o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

Naslov za vračilo blaga:

Ozvočenje Igor Štefančič s.p.
Vrtna ulica 35
4294 Križe
Slovenija

 

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

Pri vračilu pošiljke, ki je fizično poškodovana ali v njej manjka vsebina, mora kupec sprožiti postopek reklamacije takoj ob prevzetju paketa pri kurirju, ki mu je pošiljko dostavil ali pa sporočiti na kurirsko službo. Skupaj z njimi bomo nato poskrbeli, da bo vaša reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Informacije o prejemu fizično poškodovanih pošiljk nam lahko posredujete na elektronski naslov info@meraki.si ali na telefonsko številko: 030 315 478. Potrudili se bomo, da zadevo rešimo brez težav v najkrajšem možnem času.

 

GARANCIJA

V primeru, da vaš artikel ne deluje pravilno, lahko uveljavljate garancijo. Garancija je vedno tudi navedena v opisu izdelka na spletni strani. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Prodajalec je dolžan v roku 45 dni od prevzema izdelka opraviti popravilo, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom. Garancija ne velja v primeru fizične poškodbe, obrabe zaradi uporabe in napak, ki nastanejo zaradi napačne ali neustrezne uporabe artikla. Kupcu so povrnjeni vsi stroški pošiljanja v zvezi z garancijo.

 

STVARNA NAPAKA 

Za stvarno napako se po (ZVPot) šteje kadar:

stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,

stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.